Autor: GarQet
Licencja: Nie znana
YourOTS\data\lib\050-function.lua | Na końcu dodajemy to:
czekaj = coroutine.yield function czekanie(c) if(coroutine.status(c) ~= 'dead') then local _, czas = coroutine.resume(c) addEvent(czekanie, czas, c) end end function zacznijCzekac(f) if(type(f) == 'function') then local c = coroutine.create(f) czekanie(c) end end function timeString(timeDiff) local dateFormat = { {"day", timeDiff / 60 / 60 / 24}, {"hour", timeDiff / 60 / 60 % 24}, {"minute", timeDiff / 60 % 60}, {"second", timeDiff % 60} } local out = {} for k, t in ipairs(dateFormat) do local v = math.floor(t[2]) if(v > 0) then table.insert(out, (k < #dateFormat and (#out > 0 and ', ' or '') or ' and ') .. v .. ' ' .. t[1] .. (v ~= 1 and 's' or '')) end end return table.concat(out) end
YourOTS\data\creaturescripts\creaturescripts.xml
<event type="advance" name="advance" event="script" value="advance.lua"/>
YourOTS\data\creaturescripts\scripts\login.lua Po:
registerCreatureEvent(cid, "ReportBug")
Dodajemy to:
registerCreatureEvent(cid, "advance")
YourOTS\data\creaturescripts\scripts\advance.lua
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel) local pozycja = getCreaturePosition(cid) zacznijCzekac(function() if skill == SKILL__MAGLEVEL then doPlayerSay(cid, "[MAGICLEVEL UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 31) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA) end elseif skill == SKILL__LEVEL then doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid)) doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid)) doPlayerSay(cid, "[LEVEL UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 6) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS) end elseif skill == SKILL_CLUB then doPlayerSay(cid, "[CLUB FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 26) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) end elseif skill == SKILL_SWORD then doPlayerSay(cid, "[SWORD FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 24) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) end elseif skill == SKILL_AXE then doPlayerSay(cid, "[AXE FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 25) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER) end elseif skill == SKILL_DISTANCE then doPlayerSay(cid, "[DISTANCE FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 30) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA) end elseif skill == SKILL_FIST then doPlayerSay(cid, "[FIST FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 40) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF) end elseif skill == SKILL_SHIELD then doPlayerSay(cid, "[SHIELD UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 11) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT) end elseif skill == SKILL_FISHING then doPlayerSay(cid, "[FISHING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1) for i = 1, 1 do doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) czekaj(100) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 35) doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH) end end end) return true end